„Náš Facebook nefungoval tak, ako funguje bežne, pretože sme sa nevedeli dostať do priestoru, dlho trvalo prihlasovanie, online priestor bol takmer plný a bol vykúpený záhadnými osobami,“
Andrej Danko
Tento výrok tretieho najvyššieho ústavného činiteľa Slovenskej Republiky Andreja Danka spred niekoľkých týždňov si ste už asi počuli. Pán Danko sa pravdepodobne na nedostupnosť sociálnej siete v období pred voľbami do Európskeho parlamentu.
Je však zaujímavé, pozrieť sa na výrok aj mimo kontext eurovolieb.
Podľa Facebookovej knižnice politickej reklamy, za posledných 30 dní minula SNS na reklamu na Facebooku €19.850. To je s prehľadom, najviac z celého slovenského politického internetu. Je to približne 4x viac ako Európska Komisia (na 3. mieste) alebo Michal Truban (na 4. mieste).

Ak by sa aj internety vykúpiť dali, mal by sa pán Danko radšej obrátiť na vlastného administrátora.